Модата винаги е била отражение на обществото. Едни от най-големите списания винаги търсят начин да се докоснат до колкото се може по-голям таргет от хора. Дори доказалите се издателства обаче понякога допускат грешки.
Рекламните кампании и оформянето на предлаганата продукция понякога отправят грешни послания. Подобни грешни послания вдигат шум и в резултат на това носят на авторите си още повече внимание и доходи.
Парите обаче не са всичко. Понякога общественото неодобрение и осъждане е по-голямо от дивидентите. Това е способно да разклати реномето на компаниите.
Водещото модно списание Vogue през историята си неведнъж е публикувало броеве с провокационни корици. Негативната реакция в някои случаи е била толкова голяма, че никой не я е очаквал.
Въпреки това и черният PR също е PR. Вижте в галерията ни случайните и неслучайни грешки на кориците на прочутото издание и преценете сами.