Лятото идва! Стегнете дупето според формата му

2 от 4 Снимки
Лятото идва! Стегнете дупето според формата му
Снимка: dailymail.co.uk

2. V-образно дупе


За секси дупе трябва да клякате. Краката разположете успоредно с бедрата и коленете, а разстоянието между тях да е 40 см. Докато правите кляканията, коремните мускули трябва да са стегнати. Вдишвайки, се опитайте да поставите тялото си в клекнало положение във възможно най-ниската точка, докато бедрата ви са успоредни със земята. Правете поне 30 клякания, като след всяко 10-то клякане поемайте дълбоко въздух и издишвайте по веднъж.

Лятото е на една ръка разстояние от нас. Времето ни притиска и трябва колкото се може по-бързо да се вземем в ръце и да оформим тялото на мечтите си.

Една от най-трудните за поддържане зони е дупето. За щастие ние знаем кои са най-добрите упражнения за стягане според формата му.

Няма дама, която да не се притеснява за визията на задните си части. За щастие фитнес специалистите са помислили за всичко.

Дупето определено привлича погледите. Когато е секси и стегнато, няма как да останете незабелязани от силния пол. Дори дамите се заглеждат след жените, успели да изваят тази зона от телата си.

Ето защо не се бавете, а се възползвайте от най-добрите упражнения за стягане на дупето според неговата форма.

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка: