Лятото идва! Стегнете дупето според формата му

1 от 4 Снимки
Лятото идва! Стегнете дупето според формата му
Снимка: dailymail.co.uk

2. Щръкнало (кръгло) дупе


При този тип дупе се наблюдава натрупване на повече мазнини в горната част на задните части. Те му придават по-щръкнал вид. Ако искате да понамалите обиколката му, заложете на упражнението плие - клек с дъмбел от разкрачен стоеж. За целта вземете дъмбел и го хванете с две ръце за един от дисковете, като другия оставите да виси верикално надолу. Нека разкрачът ви е два пъти ширината на раменете ви. Обърнете пръсти възможно най-навън – петите трябва да сочат една към друга. Клякате вертикално надолу. Нека коленете са във отвесна линия спрямо глезените. Не накланяйте тялото. Изправете гръбнака, изпъчете гърди и гледайте напред. Петите трябва да останат залепени за земята, докато клякате. Когато тазът е 3-4 пръста под коленете, задръжте за секунда и бавно се изправете по същия път. Ако имате проблеми или болки в коленете, спрете преди да достигнете прав ъгъл в коленните стави.

Лятото е на една ръка разстояние от нас. Времето ни притиска и трябва колкото се може по-бързо да се вземем в ръце и да оформим тялото на мечтите си.

Една от най-трудните за поддържане зони е дупето. За щастие ние знаем кои са най-добрите упражнения за стягане според формата му.

Няма дама, която да не се притеснява за визията на задните си части. За щастие фитнес специалистите са помислили за всичко.

Дупето определено привлича погледите. Когато е секси и стегнато, няма как да останете незабелязани от силния пол. Дори дамите се заглеждат след жените, успели да изваят тази зона от телата си.

Ето защо не се бавете, а се възползвайте от най-добрите упражнения за стягане на дупето според неговата форма.

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка: