Лятна диета

Лятна диета

Защо ни е необходимо лятно време да се подложим на диета? Не само защото ще започнем да излагаме тялото си на показ.

Важно е и да го детоксикираме, изхвърляйки от него не само токсините, но и казвайки сбогом на излишните килограми и мазнинки, с които неизбежно сме се сдобили покрай коледната и новогодишната трапеза, както и заради застояването у дома през студените пролетни месеци.

Добрата новина е, че лятно време на пазара започва да се предлага голямо изобилие от пресни и типичнолетни плодове - сочни и сладки дини и пъпеши, праскови, кайсии, череши и какво ли още не. Това е причината тук да ви предложим свалянето на килограмите да стане именно чрез консумацията на плодове и перфектната лятна диета.

Лятна диета с плодове

Тази диета се спазва около 7- 10 дни в зависимост от телосложенито ви и целите, които гоните. При нея важи тотална забрана на консумацията на кафе, алкохол, газирани напитки, хлебни изделия, както и сладки продукти.

Лятна диета

Важно е да започвате деня си с чаша топла вода, към която можете да прибавите прясно изцеден лимонов сок, както и да не се застоявате. Колкото повече се движите и колкото по-стриктно спазвате плодовата диета - толкова по-бързи и дълготрайни резултати ще постигнете.

Ето и примерно меню, като в зависимост в кой месец на лятото решите да практикувате диетата, можете да избирате между най-вкусните и свежи летни плодове, които се предлагат на пазара ни.

Закуска:

След като сте изпили гореспоменатата чаша с вода, изчакайте около половин час и си хапнете резен диня, резен пъпеш или по две праскови кайсии, нектарини или праскови. Можете спокойно да добавите към закуската си и една-две шепи ядки по ваш избор - лешници, бадеми, кашу, кедрови ядки, орехи и др.

Обяд:

Лятна диета

За обяд ви се полага 1 чаша айрян, но приготвен от нискомаслено кисело мляко и с много малко добавена сол. Естествено, обедно време ще трябва да похапнете и нещо по-сериозно, поради което лятната диета с плодове разчита на месото, но само на диетичното. Можете да похапнете около 150 -200 г сварено или изпечено пилешко месо, заешко, пуешко или телешко месо. По изключение е разрешено и свинско контрафиле или бонфиле. Отново внимавайте със солта по време на овкусяването му.

Вечеря:

Тя трябва да започне най-късно в 18.30 часа и предвижда 2 твърдо сварени яйца и 1 домат или 1 краставица. Направете си и зелен или билков чай по ваш избор.

Тъй като това меню предвижда само 3 хранения на ден, можете винаги когато усетите глад, да си похапнете плод за междинна закуска. Желаем ви успех!

5
Общо 1 гласували
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка: