Диета за рестарт на метаболизма

Диета за рестарт на метаболизма

Ако сте решили да свалите излишните килограми, тогава е време да се спрете на диета, която е подходяща за вас. Именно хранителните навици са в основата на правилното и бързо отслабване, като е важно и да бъдете физически активни.

Ако и вие искате да активирате обмяната на веществата си, тогава можете да опитате страхотната едноседмична диета за рестартиране на метаболизма, която ще ви помогне да се избавите от излишните килограми.

Имайте предвид, че е важно да се придържате стриктно към режима си, което значи, че не бива да се изкушавате и да си хапвате вредни храни. Старайте се да не ходите много по заведения през тези една седмица с приятелите ви, защото така съблазънта да си хапнете нещо друго, ще е много по-голям.

Изключително важно е да не консумирате и алкохол през това време, тъй като спиртните напитки ще обезсмислят старанията ви.

Правила при рестартиране на метаболизма:

- пийте 2 литра вода на ден;

- не консумирайте никакви други храни;

- не приемайте захар, мед или мляко;

- можете да пиете само вода и кафе;

- можете да използвате само сол, балсамов оцет, канела и черен пипер;

- не използвайте никаква мазнина, дори и зехтин.

Целта на диетата за рестарт на метаболизма е именно да ускори и рестартира метаболизма ви, помагайки ви по-лесно да постигнете целта си за идеална фигура, като от кориците на модните списания.

Първи ден:

Рестарт на метаболизма

Закуска: започнете деня с чаша ароматно кафе с канела;

Обяд: покреперете се с 2 сварени яйца и малко задушен спанак;

Вечеря: завършете деня си със сочен стек на грил.

Втори ден:

Закуска: филийка пълнозърнест хляб и чаша тонизиращо кафе

Обяд: заредете се със сили с един вкусен стек, който е приготвен на грил и като гарнитура добавете малко зелена салата с краставици;

Вечеря: сандвич с пълнозърнест или черен хляб с шунка.

Трети ден:

Закуска: заредете се със сили с чаша топло кафе и филийка черен хляб

Обяд: подкрепете се с 2 сварени яйца и малко салата от домати, зелен боб и краставици;

Вечеря: кофичка нискомаслено кисело мляко.

Четвърти ден:

Закуска: кафе с канела;

Обяд: салата от краставици и домати със сирене;

Вечеря: завършете деня си с грилован стек и малко плодове по избор.

Пети ден:

Закуска: кафе с пълнозърнест хляб и един морков

Обяд: бяла риба на грил и малко домати със сирене;

Вечеря: нискомаслено кисело мляко с малко плодове;

Шести ден:

Режим за рестарт на метаболизма

Закуска: кафе с канела;

Обяд: пилешки гърди на грил и зелена салата;

Вечеря: 2 сварени яйца и 1-2 моркова.

Седми ден:

Закуска: лимонов чай за старт на деня;

Обяд: стек на грил и един суров домат;

Вечеря: плод и една кофичка нискомаслено кисело мляко.

Следвайки тази седемдневна диета ще рестартирате метаболизма си и много по-лесно ще свалите излишните килограми. Старайте се обаче дори и след края на този хранителен режим да се храните здравословно, но и да сте физически активни всеки ден. Само така ще закрепите резултата си и ще се радвате на идеална фигура като от кориците на модните списания.

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка: