Подобрете представянето си в леглото с тези 4 пози от йогата

1 от 4 Снимки

1. Бадхаконасана – Поза Пеперуда


Позата разтваря допълнително тазобедрените стави. Тя затопля отлично таза и отваря бедрата по-широко, като разтяга вътрешната им част. Позата активира половите органи и подобрява кръвообращението в областта на таза.

Техника на изпълнение:
Настанете се удобно на постелката. Стъпете, така че стъпалата да опрат едно в друго. Нека са на около педя разстояние от тялото. Коленете отпуснете колкото се може повече на пода. Не натискайте грубо – оставете ги дотам, докъдето са достигнали. Изправете гърба максимално и хванете с ръцете палците на краката. Раздвижете коленете надолу-нагоре – все едно махате като с криле на пеперуда. Повтаряйте 1-2 минути, като може да увеличите скоростта. Вдишвайте дълбоко, издишайте и се наведете напред, като се опитвате да държите гърба изправен. Останете така наведени за известно време, а след това изправете тялото и починете в поза Шавасана - трупна релаксираща поза.

В най-любовния месец си говорим за любов. А тя неминуемо върви ръка за ръка със секса. Точно този момент е идеален да помислим как да подобрим своята форма и либидото си.

Отвореното сърце не е достатъчно, за да сте перфектните любовници. Пълноценният сексуален живот е ключът към идеалните взаимоотношения. Тук на помощ идва йогата.

Йога е наука, която ви води по пътя на опознаване на човешката същност. Целта ѝ е достигане до чистото съзнание, покоя и блаженството в нас. Те се бори с естествените и основни врагове на добрия секс – стрес, лоша физическа форма и понижено либидо.

Тя действа комплексно върху тялото, като подобрява неговата гъвкавостта, засилва и регулира кръвообращението и е един изключително ефективен метод за справяне излишното напрежение.

Специално подбрани четири йога пози са способни да повишат вашето либидо. Те са полезни за хора, страдащи от различни здравословни проблеми, които потискат сексуалното желание, а оттам страдат и сексуалните контакти. В Индия повечето мъже използват именно йогата, за да се справят с преждевременната еякулация.

Дамите, които също практикуват йога редовно, се справят по лесно с метаболитния синдром и стават по-лесно възбудими.

Изобщо – практикуването 2-3 пъти седмично на йога се справя със стресовите хормони и увеличава притока на кръв в областта на таза. Практиката релаксира се ума, въздейства цялостно на емоциите и повишава доброто настроение. Кои са позите, които ще направят интимния ви свят много по-вълнуващ:, може да видите в нашата галерия.

4
Общо 1 гласували
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Дай твоята оценка: